Wednesday, January 25, 2017

Kos Pemasangan Braces yang Perlu Anda Tahu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
No automatic alt text available.
Klinik Pergigian Dr Juliana
Kos pemasangan braces ni berlainan setiap klinik tau. Cik Timm punya klinik ada sediakan 3 pakej, boleh tengok entry ni Cik Timm & Braces
Cik Timm ambil pakej no 2 iaitu 'Self-Ligating'.
Self-ligating: RM5000

Deposit: RM1000 (16.11.2016)
1st Appointment: RM200 (16.12.2016)
Cabut gigi kanan atas & bawah: RM120 (21.12.2016)
*ramai cakap murah kos cabut gigi di klinik ni
2nd Appointment: RM200 (11.01.2017)
Cabut gigi kiri atas & bawah: RM120 (24.01.2017)
3rd Appointment: RM200 (16.02.2017)
4rd Appointment: RM200+RM100 (13.03.2017)
Seratus tu untuk bayar 2 bracket yang tercabut, satu bracket = RM50
5th Appointment: RM200 (13.04.2017)

6th Appointment: RM200 (11.05.2017)
Cik Timm akan update setiap kali Cik Timm gi check-up yer 👆
Setahu Cik Timm, kos cabut gigi tak termasuk dalam pakej. Kiranya untuk buat braces anda kena standby sediakan duit extra. Untuk kes sorang kawan Cik Timm, disebabkan ada masalah gigi yang kritikal, berhabis braces dalam 10k 😰

7 comments:

  1. Kiranya pakej yang Cik Timm pilih ni RM5K ++ lah kan,..

    ReplyDelete
  2. Semua tempat kos dia sama ke?

    ReplyDelete
  3. 5k? huuu pengsan hahahhhaa mahalnyaaa

    ReplyDelete
  4. mahal juga kos pemasangan braces ya....

    ReplyDelete
  5. dulu x nk braces sebab xde duit.. skrg duit tu ada, tapi rasa macam dah tua2 ni mals plak nk pasang.. hehehe.. perempuan lain la, boleh guna alasan ikut trend.. tapi laki x bleh..

    ReplyDelete
  6. Kos akak almost 7000. Awak punya ni kira murahlah..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com