Friday, March 16, 2012

BIRTHDAY FANA, KAK SIKIN & KAK MIZAN

Seronok gila bila hari Isnin, semua kelas takda. Dapat la EXTRA tidoq. Lunch time berlambak pulak aku melantak, nasi pun makan, pizza pun aku sapu. Alang-alang mengidam, Kak Maz dengan Aimi ajak makan pulak.

Kak Maz n Aimi
Muka cute Kak Maz
Mango tango..yummy..!!
Sambil-sambil pi My Bazaria + Farmasi. Barang-barang sendiri dah habis. Muka pulak makin hitam, kena cari ubat nie. Stress aku..
Serum 
Muka dah mula menggelupas untuk salin kulit baru. Aduhai, sejak bilalah aku ni bertukaq jadi reptilia. Balik ja bilik sakit kepala sangat-sangat dengan masalah peribadi. Argghhh, sakit hati. Malam pulak nak sambut birthday 3 oghang housemate.

Pilih-pilih kek..
Kedai Golden Loaf, Desa Ilmu saja..
Perjalanan advance sikit sebab naik motor Kak Tasha,hehehe..
Ada jugak oghang menjuai barang mainan depan UNACO ni..
Sementara tunggu hujan berhenti, sampai UNACO tutup pun tak balik lagi..
Kek besday girls..
Menu besday malam tu..simple n praktikal, cewahh

Maaf, gambaq full tak dapat disiarkan atas alasan 18sx, hehehe..
p/s : pakat-pakat tak pakai tudung..
Kek yang sedap!
Kalau aku dengan Maisarah demam, depa 1 ghumah bertanggungjawab atas kesihatan kami no. Mana taknya, aku jadi driver bawak motor ni basah kuyup. Sabaq sajalah..

Kepada housemateku, Kak Mizan + Kak Sikin, selamat menyambut hari lahir yang ke-22. Kepada housemate+roomate, Fana, selamat hari lahir yang ke-21. Nampak gayanya, walaupun ada junior masuk rumah aku ni. Aku jugak yang paling muda. Hehehe..
Mestilah aku sayang housemate-housemate A316 nie. Diowang saja keluarga aku di Sarawak nie. Love u ALL PEPSS...!!!

No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com