Sunday, February 19, 2012

Kenny Rogers ROASTERS

As salam n Salam sejahtera

Tiba-tiba aku teringat pula waktu aku melantak kat sana. Waktu tu aku balik study week, aku keluaq dengan Kak Yu n Bang Cik. Adoi, dok jauh-jauh ni memang sangat teringat dekat kakak n abang aku ni. Tak silap kak aku dapat gaji. So, tak mau susahkan kakak aku yang sorang lagi yang selalu beli barang-barang runcit rumah iaitu Kak Ina, kami memborong kat Jusco AEON Seberang Prai City Shopping Centre.

ehsan dari pak cik GOOGLE
Kak punya lidah pulak gatai nak makan Big Apple. Singgah dulu..

My sweet sister..
Sebelum shopping, makan-makan dulu kat Kenny Roger ROASTERS. Yang lawaknya aku dengan abang dah melantak kuey tiaw tomyam dekat Giant. Kitorang pun shopping jugak. Tak sangka balik tu kak suruh bersiap nak pi shopping lagi. Alang-alang kak dah belanja, sapu ja!

Lagipun 1st time kot aku makan..kesian kan? =__= Takpa-takpa, yang mana tak pernah makan aku nak ceghita pasai menu dia.

Menu kami bertiga
Menu aku dengan abang : Kenny's Quarter Meal

1. Roasted 1/4 chicken (boleh pilih nak sos apa, cth : blackpepper...etc)
2. 3 side dishes (boleh pilih antara....)


kecuq aiq liuq nak pilih yang mana^^
3. 1 Kenny's Home-made Muffin

Menu aiq : ice lemon tea


My menu :

Erkkk!! Alhamdulillah..tinggai tulang saja^^
Aduhai, aku yang dok buat entry ni rasa lapaq yang teramat la pulak. Sabaq-sabaq la na, elaun Palapes dengan PTPTN tak masuk lagi. Seriusly, 1st time dalam hidup kena ikat perut sebab tak dak duit. Nak mintak family, tak payah la. Selama aku duduk di bumi Sarawak ni, aku tak pernah minta duit dari family, kalau depa tanya pun, aku jawab ada walaupun dalam dompet ada sekeping RM1 saja. Inilah yang dikatakan hidup berdikari. Waktu macam ni, sekupang dua pun bernilai tau. Kawan-kawan dekat luaq sana, kalau ada duit syiling tu, jangan lempaq merata-rata. Simpan, berkat tu.(",)__



1 lagi, kalau rasa nak tau lebih lagi pasai menu-menu di Kenny Roger ROASTERS, lawati la (sila tekan)..

1 comment:

  1. Why users still use to read news papers
    when in this technological world all is accessible on net?
    Look into my blog : grumpy cat

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com